یزدفردا "نشست هم انديشي کانون های آگهی و تبلیغاتی استان یزد به ریاست مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد و با حضور جمعی از مدیران و مسئولین کانون های آگهی و تبلیغاتی استان در سالن شهید موحدین یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی در ابتدای این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت امام محمد تقی (ع) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، گفت: کانون های آگهی و تبلیغاتی به عنوان یکی از عوامل موثر در اقتصاد و فرهنگ عمومی استان از جایگاه خاصی برخوردارند.
سیدعبدالمجید قائم محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 160 کانون آگهی و تبلیغاتی در سطح استان فعالیت دارند، گفت: کانون های آگهی و تبلیغاتی را می توان با توجه به فعالیتهایشان به عنوان روابط عمومی های بخش خصوصی نام برد.
وی صداقت در عمل، پرهیز از بزرگنمایی و دوری از تخریب را از عوامل موفقیت در کار تبلیغات دانست و گفت: هر چه کانون های آگهی و تبلیغاتی بتوانند موفق تر عمل نمایند چرخه صنعت و اقتصاد استان از عملکرد مطلوبتری برخوردار می شود.
رئیس روابط عمومی استانداری یزد توجه به معیارهای ایرانی اسلامی، همفکری و تبادل نظر با همکاران و حضور مناسب و پر رنگ در مناسبت های ملی مذهبی را از طرف کانون های تبلیغاتی استان خواستار شد.
قائم محمدی به دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استانها، بیشتر به موضوعات فرهنگی پرداخته می شود و کانون های آگهی و تبلیغاتی می توانند پیشنهادهای ارزنده خود را در این راستا ارائه دهند.
عدم استفاده از بیمه هنرمندان، درخواست تشکیل جلسات دوره ای، درخواست استفاده از شرکت ها در طراحی مبلمان شهری و حمایت مالی و تسهیلاتی از طرح های تبلیغاتی، بخشی از مسائل و مشکلاتی بود که در این نشست از طرف مدیران و مسئولین کانون های تبلیغاتی استان مطرح شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا